خاطرات علی

خاطرات و داستان های علی قمی

خاطرات و داستان های علی قمی

سلام
من علی هستم. 12 سالمه.
این وبلاگ رو بابام برام درست کرد. روز 22 تیر امسال.
من اینجا از خاطرات خودم توی مدرسه، خونه و با دوستام می نویسم.
از فوتبال هم می نویسم.
از جیغای خواهرم فاطمه هم می نویسم.
من به قرآن، ریاضی و علوم علاقه دارم.

کجا بروم که خوب باشد؟

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

سلام
به بابایم می گویم بعضی که داخل وبلاگ من می آیند می گویم پدرم اجازه نداده است تا آدرس وبلاگتان را داخل وبلاگم بگذارم.
چرا باید این کار را نکنم؟
می گوید آدم نباید هر جایی برود و هر چیزی را بخواند. باید وقتش را برای چیزی مصرف کند که به دردش بخورد.
بعضی جاها را نباید رفت. بعضی را باید رفت و کم رفت. بعضی جاها هم همیشه رفت.
وقت تو بیشتر ارزش دارد تا همه ی آن را برای هر جایی مصرف کنی.
می گویم در اینترنت، کجا هست که باید همیشه رفت و کجا بعضی وقت ها؟
می گوید خودم به تو می گویم.
الان فقط سعی کن نوشتنت سریع شود و فکر بکنی چه چیزهایی بنویسی که به درد خودت و درد بعضی از مردم دیگر بخورد. بعدا خودم از آن جاها به تو نشان می دهم.
خداحافظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
علی قمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی