خاطرات علی

خاطرات و داستان های علی قمی

خاطرات و داستان های علی قمی

سلام
من علی هستم. 12 سالمه.
این وبلاگ رو بابام برام درست کرد. روز 22 تیر امسال.
من اینجا از خاطرات خودم توی مدرسه، خونه و با دوستام می نویسم.
از فوتبال هم می نویسم.
از جیغای خواهرم فاطمه هم می نویسم.
من به قرآن، ریاضی و علوم علاقه دارم.

نیمار؛ بهترین فوتبالیست جهان بعد از لئو مسی

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ

عکس خودم و نیمار!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
علی قمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی