خاطرات علی

خاطرات و داستان های علی قمی

خاطرات و داستان های علی قمی

سلام
من علی هستم. 12 سالمه.
این وبلاگ رو بابام برام درست کرد. روز 22 تیر امسال.
من اینجا از خاطرات خودم توی مدرسه، خونه و با دوستام می نویسم.
از فوتبال هم می نویسم.
از جیغای خواهرم فاطمه هم می نویسم.
من به قرآن، ریاضی و علوم علاقه دارم.

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ


زکات علم، نشر آن است.

نظرات  (۱)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ کوشا ساعی
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی